Friday 8 June 2012

Graduation...


Assalamu'alaikum...
Alhamdulillah...
Keputusan peperiksaan kuratif yang aku hadapi pada bulan Mei lepas telah melayakkan aku bergraduasi pada bulan September tahun ini...
Tidak sia-sia usaha aku walaupun hanya sempat belajar beberapa hari sahaja dengan pensyarah aku, aku tetap dapat manfaat daripada pembelajaran bersama pensyarah aku...
Aku ingin berterima kasih kepada pensyarah-pensyarah yang telah banyak mengajar aku dan rakan-rakan aku sepanjang tiga tahun melayan kerenah gila-gila kami...
Akhirnya dapat juga aku sambung pengajian aku di peringkat ijazah...
Tidak lupa juga kepada doa dan semangat yang diberikan oleh keluargaku...
Alhamdulillah...





   
Kalau suka, LIKE dan komen. Terima kasih. ^_^

No comments:

Post a Comment

Assalamu'alaikum dan salam 1 Malaysia..
Singgah-singgahlah yer...
InsyaAllah komen anda akan dilayan...
Kalau tak nak komen, LIKE or SHARE je...
Nanti singgah lagi...