Tuesday 24 January 2012

Going to New Zealand....


Hai...setelah lama ku meninggalkan blog ini,akhirnya hari ini aku datang untuk menulis kembali blog aku...
Setelah beberapa bulan berlalu,setelah tamatnya Festival Konvokesyen ke-6 UniMAP,
dan setelah tamatnya peperiksaan akhir semester ke-5 aku di UniMAP,
setelah beberapa bulan cuti dan bermulanya praktikal di Prai pada tarikh 1 Disember,
baru hari ini aku akan ceritakan apa yang akan berlaku...
Tarikh keramat 28 Januari 2012 merupakan antara tarikh bersejarah untuk aku...
Pada 29 Disember 2012 ini aku akan bertolak dari LCCT Kuala Lumpur
bersama beberapa sahabat aku yang lain dan beberapa orang Staf UniMAP,
tidak lupa juga Dato' Naib Canselor UniMAP,
akan bertolak ke New Zealand untuk mengikuti program kepimpinan di sana dan juga perjanjian Memorandum Of Agreement (MOA) between UniMAP with University of Canterbury and University of Otago .......
Doakan perjalanan kami dipermudahkan sampai ke sana dan selamat sepanjang berada disana
dan doakan perjalanan kami selamat pulang ke tanah air.....
Aku dan sahabat-sahabat aku akan membawa nama UniMAP dan Malaysia ke persada antarabangsa....
InsyaAllah.....:)



Kalau suka, LIKE dan komen. Terima kasih. ^_^

No comments:

Post a Comment

Assalamu'alaikum dan salam 1 Malaysia..
Singgah-singgahlah yer...
InsyaAllah komen anda akan dilayan...
Kalau tak nak komen, LIKE or SHARE je...
Nanti singgah lagi...