Friday 24 June 2011

What's happening???


Kenapa semua ini selalu terjadi?????Kenapa dia menjadi mangsa???Kenapa??
Aku tidak mengerti dunia sekarang....
Kalau lelaki ditiggalkan perempuan,
lelaki itu akan kata macam2 kepada perempuan itu,....
Tapi kalau perempuan ditiggalkan lelaki,
perempuan itu kata macam2 kepada perempuan itu....
Why???
Kenapa kita tidak boleh nak bersabar dan
kenapa kita tidak boleh muhasabah diri???
Betul kata orang tua2....Kena cari kawan,cari yang betul2 
"KAWAN" yang TIDAK MAKAN kawan..!!

Yang kawan pon satu hal...Dah tau orang tu baru putus cinta,jangan lar ambil kesempatan!!!
Tak boleh nak tolong kawan yang tengah sedih tu????
Aku nak tanya lar...
Apa maksud kawan dalam kamus hidup hampa??
Bagi aku,KAWAN adalah orang penting selepas keluarga....
Sebab dia akan bersama kita waktu senang dan time susah....

So,what's the problem???
Susah sangat nak percaya kawan??
Susah sangat nak TOLONG kawan???
Susah nak faham perasaan kawan???

Please lar,dengan fikiran waras....
Fikir betul2 sebelum buat sesuatu....
Kelak akan ada org yang akan "mati" sbb kita!


Aku juga merupakan mangsa situasi begini....
Aku cuma berkongsi dan ingin meminta pendapat...





   
Kalau suka, LIKE dan komen. Terima kasih. ^_^

No comments:

Post a Comment

Assalamu'alaikum dan salam 1 Malaysia..
Singgah-singgahlah yer...
InsyaAllah komen anda akan dilayan...
Kalau tak nak komen, LIKE or SHARE je...
Nanti singgah lagi...